VÁNOČNÍ UKLÍZENÍ A TVOŘENÍ



Celý páteční večer jsem věnovala úklidu a organizaci věcí, abych si o víkendu naplno mohla užívat výzdobu a tvorbu na vánoční svátky. Povedlo se. Při asi deváté hodině večerní jsem měla hotovo. Musím říct, že jsem opravdu padala únavou, ale stálo to za to. Zbavila jsem se různých věcí, které se zdržovaly v koutech domácnosti, důkladně jsem vše vysála, vytřela, umyla...Ano, byl to dlouhodobý proces, například takové mytí oken či umývání skříněk v kuchyni jsem zvládla pěkně postupně, ale teď jsem vše doladila a když jsem k tomu v sobotu dopoledne přidala výzdobu, byla jsem se sebou vážně spokojená. 
K večeru jsme s kamarádkou tvořily adventní věnce, svícny a věnce na dveře...K tomu samozřejmě nesměl chybět svařák a následně domácí baileys, které nám připravil můj drahý Tom :) To asi aby nám šla práce lépe od ruky a abychom neřešily, která větvička je snad příliš nakřivo :D V pondělí jsem si dokupovala svíčky do svícnu, takové ty úzké dlouhé, jelikož ta, kterou jsem doma při úklidu našla a kvůli které jsem svícen dělala, byla nakonec příliš krátká :D A tak jsem vyrobila ještě jeden menší na chodbu...
Mé zdobení bylo velmi jednoduché a tak, když kamarádka udělala věnce dva, větší, já jsem stihla dohromady dva svícny, menší věnec na dveře a jeden adventní :) S tím adventním jsem měla plán jasný, v rámci úspory místa jsem hodlala opět použít "tác" z NanuNana, na něj dát čytři skleničky a do nich si vyrobit svíčky a okolo pár větviček. Ale tác nebyl k nalezení. Hledala jsem ho už nějaký měsíc zpět a prostě nikde nebyl. Pár dnů zpátky jsem ho hledala zase, opět bezúspěšně. Měla jsem za to, že je určitě někde zasunutý mezi skříňkami, nebo někde v nějaké poličce ve skříni, ale prostě nikde nebyl. Jistě, můžu koupit nový, ale do Brna jedeme až teď v pátek, takže by mi padl celý můj plán na advent a to se nesmělo stát. Poprosila jsem tedy Toma o pomoc. Přece jen, svěžíma očima se lépe hledá. Chvíli taky procházel všechny skříňky a pak mě zavolal do obýváku, otočil mě, hlavu mi nasměroval na jídelní stůl...a heleme se! Jasně, že byl celou dobu hezky na očích. Na jídelním stole, na měn vázička, cukřenka a solnička. Super. Oficiálně jsem slepá. Když jsem včera hledala v drogerii odlakovač a prošla kolem něj dvakrát, taky jsme se s paní prodavačkou zasmály...Alespoň, že bavím lidi okolo...

Krásný den a klidný adventní čas všem!











4 komentáře:

  1. Zuzko, myslím, že si měla parádní první adventní víkend. Úklid máš za sebou, moc hezky nazdobeno a teď si můžeš v klidu užívat tu atmosféru!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ste holky šikovné ... Veľmi pekné vence i celá vianočná výzdoba ... najviac sa mi páči ten adventný na tácke ... máš to pekne zladené ... Zuzi, mMaj sa fajn ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) Tak ten je zrovna můj! To jste mě tedy potěšila! :)

      Vymazat

Máte názor? Sem s ním :)