MRAZIVÉ RÁNO

 Krásný čtvrtek všem! Kolik jste dnes měli pod nulou? Auto mi ukazovalo úctyhodných -11°C, zatímco teploměr na okně -9°C. Pocitově bylo ale tak minus patnáct, co myslíte? :D Při čekání na odmražení mého vozidla jsem pobíhala po dvoře a zkoušela, jestli dotyková obrazovka mobilu skutečně nedokáže přijímat rozkazy v rukavicích. Nedokáže. Zlaté tlačítkové telefony, alespoň tedy v takovém počasí :) Sundala jsem tedy jednu rukavici a třesoucíma se rukama jsem nacvakala pár vysoce uměleckých fotografií zmrzlých rostlin. Chudáčci trpí pod kouzlícím mrazem a já toho ještě využívám! 
Už se moc těším na víkend, čeká mě jak organizační úklid, tak výzdoba a tvoření věnců! Já preferuji jednodušší věnce, jak adventní, tak ty na dveře, jelikož výzdoby mám jinak poměrně bohaté :) Hlavně to znamená, že budu muset schovat podzimní "výzdobu" a především všechny dýně, co nám stále stojí na schodcích u vchodových dveří. Jaká škoda, že to nejíme...







Na závěr jedna hřejivá z práce :)

2 komentáře:

  1. Zuzi, u nás bylo -10°C. Brrrr, zima, zima :)
    Jinak s výzdobou jsme na tom stejně, já u vchodu taky ještě dýňuju. My dýni jíme, tedy jen ženská polovina rodiny, ale nevím, tuhle asi vařit nebudu, protože už několikrát přešla v noci mrazem a zase přes den rozmrzla. Už ji nakrájím jen pro ptáky, těm to nevadí :)
    A díky za kouzelně mrazivé fotky. Já jezdím do práce a ještě je dost šero a než se dostanu domů, už je zase tma. Takže focení za světla na mne čeká jen o víkendu. Už aby bylo zase jaro .)
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že ptáčkům bych je dát mohla, tak to bude souboj mezi ovečkami a ptáčky, kdo dostane víc :) Jednu máme doma na chodbě, ale myslím, že taky poputuje zvířátkům :)
      Mám to štěstí, že i když domů jezdím také za šera, někdy za tmy, tak ráno stihnu i trochu toho světla či sluníčka :) Ano ano, ať jsou Vánoce a hned se to přehoupne do jara :D :)
      Krásný den!

      Vymazat

Máte názor? Sem s ním :)