RANNÍ PTÁČE SE ZKRÁTKA MUSÍ V ZIMĚ TAKY VYSPAT...

Jaká to krásná náhoda, když si k tomuto řetízku obleču tričko poseté hvězdičkami :)

Krásný den všem! Jak se tento týden máte? Pracovně? Já tedy určitě ano. Naštěstí zbytek týdne budu v pracovním procesu jen do 16h a pak tradá domů :) Ovšem co mě čeká doma? Uklidit náhodně se povalující věci, nachystat večeři, hodit si sprchu, pustit film nebo vzít knížku a počkat do osmi, devíti večer, abych šla spát. V tomto období a zamračeném počasí na mě padá únava daleko dříve, kolem deváté jsem většinou v posteli a i přesto mám ráno co dělat, abych se donutila vstát. Vstávám o půl sedmé. Venku je tma, já mám naspáno svých devět hodin (někdy více, někdy méně) a stejně je venku tma, oči mám zalepené, ramena přeležená a říkám si, jak jsem kdysi mohla vstávat ve čtyři ráno do práce. Nikdy více, děkuji. Považuji se za ranní ptáče, ale to především v létě, kdy je venku světlo a ukazuje se sluníčko. To mám vždy hroznou chuť uvařit si čaj nebo kávu a jít si s ním sednout na zahradu. O víkendu to jde, přes týden mám smůlu, ale přesto si nestěžuju. A to díky tomu, že vím, že si to odpoledne mohu vynahradit :) 
Prozatím tedy budu jako náš Barry, čekat na jaro zachumlaná pod dekou!

Spinká jako miminko. Sotva opustím svůj čtecí koutek, už tam tak nějak "omylem" sklouzne a drží mi místo. No a vyžeňte ho...

8 komentářů:

  1. Není jak Barrymu... Hned bych si zdřímla... Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, obsazovaní gauče a polštářků pejskama znám, u nás je to stejné :o)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že v tom nejsem sama ;) :D

      Vymazat
  3. Bože, ten tvůj brouček se má... :o) I když já noc velký spáč nejsem, max. 6 hodin...
    Ale tobě, Zuzko, přeji vyspání do růžova a hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, má se až moc dobře, doufám, že si toho cení :D To by mi dlouhodobě určitě nestačilo, jsi dobrá! :)
      Děkuji, také tak :)

      Vymazat
  4. Jé, Barry se tedy umí zachumlat :)
    Já tě chápu, jsem taky docela spáč. Když nemám svých 8 hodin, tak mám problém vyskočit z postele, hlavně teď v zimě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já jsem prostě spáč v tom směru, že musím jít brzo spát a brzo pak vstávat...teda...relativně brzo :D A nikdy bych nevydržela spát třeba do desíti :D

      Vymazat

Máte názor? Sem s ním :)