PEČENÍ & PŘEDVÁNOČNÍ VÍKEND V BRNĚ


 Tak mi to připadá, že každou chvíli píšu do nadpisu "předvánoční víkend v Brně". A ono se mi to nezdá, jen ten čas tak šíleně letí a je fakt, že jsem tolik článků přes rok nenapsala, aby ten minulý předvánoční upadl v zapomnění... :) 
Mám upečené pouhé tři druhy cukroví a perfektní plány, jak a kdy upéct zbylých osm. Plány = realita? Běda, jak ne!

Opět jsme se letos vydali za rodinou do Brna, na trhy, na nákupy, na vánoční atmosféru...V pátek byly trhy skvělé, vypili jsme spoustu medoviny, svařáků a někteří i trochu experimentovali, pochutnali jsme si na trdelnících a kochali se Vánoci, i když nám poprchalo. Sobotní dopoledne jsme unavili nohy běháním po Vaňkovce, mezi hromadou zboží a ještě větší hromadou lidí. Koupila jsem si pár věcí, letos se mi z neznámého důvodu dařilo dodržovat pravidlo "méně a dražších kousků", což u mě nebývá zvykem :D Většinou odcházím s plnou taškou levnějších nutností, ale tento rok jsem zainvestovala (ne, žádné předražené značkové hadry, ale pro mě už je dražším kouskem i svetr za šest stovek).
Inu, odpoledne jsem nechala celkem slušnou částku v knihkupectví. Ale to jsem na sebe i docela hrdá, přeci jen knihy jsou hezká investice. 
Večer nás čekaly opět trhy. Ovšem tentokrát to nebylo vůbec příjemné, lidí bylo všude jako smetí, skutečně jsme se mezi nimi museli protláčet, což není s kelímkem v ruce nic příjemného. Vůbec jsme si tak neužili atmosféru Vánoc, to mě zpětně celkem mrzí. Co se dá dělat, s tím se muselo počítat...

Neděli nám hezky zabrala Ikea. Znáte to, nic tam nepotřebujete, ale když už ji máte kousek, tak tam zajedete, ono se vždycky něco sejde. A tak jsme si vybrali komodu/skříňku/knihovnu nebo jak to nazvat. Byla jsem vážně nadšená, vybrala jsem si i plátěné košíčky do přihrádek, dvířka, prostě všechno, abychom pak ve skladu zjistili, že tu pitomou krabici prostě nenarveme do auta. No jupí. Taky nesnášíte ten pocit, když se z něčeho nadchnete a potřebujete to mít hotové hned a pak to kvůli něčemu nemůže být hned, ale až za dva týdny?
Tak tedy komoda bude až příští týden a já už teď mám doma nové knížky, které se do ní perfektně hodí :D 

Krásný den všem! :)


 Samozřejmě nesmí chybět fotky onoho slavného brněnského kola, na které stojí dlouhá fronta a za stovku(?) se povozíte...ne, nešli jsme :)


6 komentářů:

  1. Zuzi, předvánoční čas je náročný, viď? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, ale jak říkám všem doma, je takový, jaký si ho uděláme :)

      Vymazat
  2. Zuzka, fajn víkend ... pekné fotočky ... Pozdravujem ... L.

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko, Advent se i u tebe parádně rozjíždí :o) Je to všude stejné, den má prostě jen 24 hodin.
    Ta příhoda o stárnutí mě tedy dost pobavila... Lidé jsou prostě různí! Chudák paní, co až se jí v životě stane něco opravdu zlého...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Máte názor? Sem s ním :)