KRÁSNÉ BÍLÉ RÁNO


 Všechny vás moc zdravím :) Dnes jsme se probudili z té teplé peřiny do té bílé. Před Vánoci je to krásný pohled, ani ometání auta a horší výjezd od domu mi to nepokazí. Po Vánocích bych ale prosila rychlý nástup jara, děkuji! :D 



Včerejší den jsem strávila celý v práci, s výjimkou oběda a rychlé návštěvy kadeřnice. Byla to opravdu jen asi půlhodina, což považuju za úspěch, tedy až na o, že stříhání na sucho nesnáším, vlasy mi pak lítají všude a kadeřnice mi potvrdila, co mě děsí od nástupu studeného počasí - vysušené vlasy. Paráda, já, která mám vlasů sice celkem dost, ale jsou tak jemné, že to není ani poznat, za půl dne jsou zplihlé, druhý den mastné...tak já mám ještě ke všemu vlasy vysušené :D Už ať je zase venku teplo, prosím! Ale ne, nebudu to hrotit, udělám, co půjde, aby se to zlepšilo. 

Povrchní slečna se ze mě prostě nestane. Dneska mě od toho stoprocentně odradila jedna klientka, ukázkový případ toho, jak bych se nikdy nechtěla chovat a přistupovat ke své pleti či vlasům. Včera u nás byla prezentace kosmeceutických a jak jinak než revolučních výrobků a ona se jí účastnila. Dle toho, co mi slečna dnes říkala, jsem si sama vyvodila, že se opravdu bojí stárnoucí pleti a jednou mi řekla, že má "depresi", protože si nestihla umýt vlasy. Myslela jsem si tehdy, že si dělá legraci, taky to tak mívám, ale postupem času přicházím na to, že si legraci asi nedělala. Když jsem jí dnes řekla, že vrásky ve svém věku (kdoví, jednou se to změní) nehodlám řešit, že lidé stárnou již od pradávna, skoro se vyděsila, že to vnímám jinak...Lidé jsou různí, třeba ji za třicet let potkám a budu celá plná vrásek a ona bude vypadat na třicet a vzpomenu si na tento den. Třeba taky ne :)


Doma mě čekala vynikající večeře a musím říct, že občas není na škodu být v práci celý den, ony pak ty ostatní běžné směny utíkají nějak rychleji :D Třeba dnes, jakto, že už je téměř poledne? Chystám se po práci na pečení, dnes to budou masarykovy řezy :) Držte mi palce, ať nic nepřipálím, letos peču po menším množství, nemůžu si dovolit chyby :D 


Jsem to já, zachumlaná jak Eskymák spolu se svou stárnoucí pletí. Konečně mám pořádnou zimní bundu a tu nejlepší šálu na světě! (Dokonce ve dvou barvách, ale pssst)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte názor? Sem s ním :)