PĚT VĚCÍ PŘI PÁTKU

1. Při nedávné příležitosti jsem si opět uvědomila, že jestli něco opravdu opravdu nesnáším, tak je to jíst v přítomnosti jiného člověka v naprostém tichu. Ani rádio, ani televize v pozadí. Prostě mi vadí, když musím poslouchat, jak ostatní jedí. Sama se snažím vydávat co nejméně zvuků podobných mlasknutí, srkání a polykání :D

2. Příští rok už přísahám, že nebudu péct tolik cukroví! Mám namysli druhově, množství si upravím, až budu mít zase pocit, že toho mám málo :D Kolik toho pečete vy? :)

3. Opravdu mě začínají bavit návštěvy knihkupectví! Zjišťuji, co mě baví, co naopak vím, že bych nedočetla, ale stále jsem zaškatulkovaná v přihrádce "to má krásný obal!" :D

4. Zase mi chutná káva, v práci už jen ta turecká, co si namelu na týden dopředu, doma naopak cappuccino (vážně jsem chtěla napsat kapučíno, je to o tolik snazší) nebo obyčejná, nezdravá rozpustná s mlékem :)

5. Mám jen jeden vánoční svetr a cítím se tak nějak ošizená! Netoužím po těch kýčovitých, ale po těch pěkných, vkusných, co můžu hrdě nosit do práce a dát tak najevo mou lásku k nadcházejícím svátkům...

Přeji všem krásný třetí adventní víkend! My budeme péct a zdobit stromeček :) Co vy?

8 komentářů:

  1. Ahoj Zuzi :)
    1. to máme stejné, taky raději pouštím, alespoň tlumeně, nějakou hudbu :)
    2. Já jsem poslední roky spokojená, pečeme s dcerou cca 4-5 druhů + 1 nepečený. Takže na pohodu :)
    3. knihkupectví miluju. Sice jsem, z časových důvodů, poslední dobou začala nakupovat hodně knih ve formě e-knihy, ale návštěva kamenného obchodu s knihami je pro mne vždycky svátek...
    4. tak káva, to je kapitola sama pro sebe. Už mnoho let jsem zakotvená na espressu s mlékem. Mám i svou oblíbenou značku kávy a jednou za čas si s manželem uděláme radost nákupem "lepší" kávy ve specializovaném obchůdku u nás v Plzni, kde mají i pražírnu. Tam je to taaaaaaak voňavé :)
    5. Vánočně se neoblékám, ale kancelář tedy vyzdobenou mám :) Decentní světýlka svítí :)
    Zuzi, měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost, že to má více lidí stejně jako já! :)
      My jsme si dovezli kávu z Itálie, tak si ji vždy namelu, ale jinak máme u nás taky jednu malou pražírnu, tak občas zaskočíme pro menší balíček :)

      Vymazat
  2. Marcela - Nordic Passion12/15/2018

    Moc hezké postrehy. Preju prima předvánoční čas. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný blog, budu se ráda vracet.... Knihy a káva patří k sobě ;))). Ani na jednom se nešetří a obal má významnou roli pri nákupu :)))
    Ticho miluji, ale u jídla fakt NE:)
    Pečú perníky, které zdobím 100x jinak, štolu a nic víc. Postačuje ;)))
    Móda mě zajímá, ale bez Santy na břiše;)

    Přeji krásný adventní čas, za chvíli vyrážím na vánoční trhy nasát atmosféru.
    Eva ( es-ideas.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jste mne potěšila! :)
      To jste šikovná, já perníčky nezdobím :D Na to není čas a upřímně..polevu tam ani k chuti nepotřebuju :)
      No, Santu taky ne, ale tučňáka, toho mám :)

      Vymazat
  4. Tak Zuzko:
    S tím jídlem to mám stejně...
    Cukroví - vlastně ani nevím, kolik druhů mám (asi 8 pečených a zatím 4 nepečené, ale ještě mám něco v plánu)
    Knihkupectví si skoro programově zakazuji, ani dům není nafukovací...
    Žít bez pořádné kávy byl asi nemohla...
    A vánoční oblečení - no, pár kousků mám, velmi decentních, přiměřeně mému věku :o)
    Tak si ty nadcházející dny hezky užj, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda, tak to jste mě dostala s tím cukrovím, najednou mám potřebu něco ještě rychle napéct :D
      Tak naštěstí s knihami "začínám", tak se to ještě dá :)
      Pěkný den!

      Vymazat

Máte názor? Sem s ním :)