PĚT VĚCÍ


Dnes nemám žádný plán, co napsat, co dělat, co vyfotit, co uvařit, o co se podělit. A tak jsem se rozhodla vyjádřit pět věcí, které mám aktuálně na mysli, které jsem si oblíbila, k čemu se chystám...Prostě náhodné myšlenky, sepsané na klávesnici...Možná absolutně nezajímavé, ale třeba to člověku, jako jsem já, pomůže si trochu utřídit myšlenky a nápady a poznatky, které jindy nikam nezapisuju :) A když už ta vánoční nálada a já nemám žádné aktuální obrázky, tak jen takové maličkosti z loňských svátků... :)

1. Dnes ráno jsem se vzbudila půl hodiny před budíkem s pocitem jakoby nervozity, jako že budou Vánoce a já mám před sebou spoustu práce, ale zároveň se neskutečně těším! Pamatujete na tu nervozitu v dětství, noc před Štědrým dnem, kdy jste prostě z natěšení nemohli usnout a pak zase byli vzhůru moc brzy? Tak něco takového, jen si k tomu přidejte spoustu práce, která vás čeká. Tak tak jsem se cítila dnes ráno.

2. Poslední dny mi nějak nechutná káva. A když už, tak se spoustou mléka. Ale chuť na milované cappuccino jsem už tak týden neměla a teď mi vedle notebooku stojí rozpitá, vlažná, rozpustná káva s troškou smetany a jestli ji dopiju, o tom silně pochybuju.

3. Hned vedle kávy leží papír, připravený k sepsání vánočního cukroví. Letos ho bude hodně. Běda, jak to nikdo nebude jíst :D


4. Za dva a půl týdne jedeme na předvánoční víkend do Brna, tak jako každý rok, ovšem s tou změnou, že letos jen s mamkou...To bude nezvyklé. Ale moc se těšíme. A jak jsme si mysleli, že do Ikei přeci nepotřebujeme jet, tak omyl, vždycky si něco vymyslíme a kvůli dvěma věcem jsme schopni se tam zastavit. Hlavně, když pak odjíždíme s plnou taškou...

5. Stále mi chybí vymyslet spoustu dárečků pro členy rodiny. Letos jsme se dohodli, že opravdu nebudeme utrácet za blbosti a každému dáme jeden dáreček plus třeba svíčku, co doma vyrobíme. Nenápadně jsem to před všemi jednotlivě nadhodila, aby nečekali hromadu pod stromečkem. Loni už to totiž bylo tak zoufalé, že jsme dostali i toaletní papír a balíčky kapesníků, což už mi přijde trošku zoufalé :D Jasně, vždycky se to ve výsledku hodí, ale radost u stromečku vám podobné kraviny neudělají, i když se upřímně zasmějete :) Kdybyste měli nápady, čím obdarovat tatínka, dědečka, tchána...sem s tím!

Doufám, že si užíváte tento týden, který už připomíná, že zima je za rohem a že vás čeká volný víkend...přeci jen je středa, polovina skoro za námi :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte názor? Sem s ním :)