CHYTÁ MĚ VÁNOČNÍ NÁLADA

 V pátek jsme navštívili Zahradní centrum, kde pořádali něco jako předvánoční večer, plný dekorací, stromečků, dobrot, tvorby a hudby. Hned u dveří nám paní podávala svařák, ovšem já jsem řídila a Tom to nemá rád...(asi není normální)... Chudák byla trošku vedle, že někdo odmítl, ale bohužel. Byla to veliká oběť, ale nebojte, hned v sobotu i v neděli jsem si to vynahradila :)
Ochutnali jsme sladké dobroty z Mlsárny, dala jsem si karamelovo-skořicový dortík, Tom tiramisu. No mňam, já jsem holka, co si raději dá jen piškot s trošinkou krému, než krém s trochou piškotu (ne, žádné dietní důvody, prostě mi to tak víc chutná), ale musím říct, tady bylo vynikající oboje! A to piškotové těsto bylo trochu do perníkova, no lahoda, to vám povídám. 
V polovině cesty centrem měla své útočiště slečna, která hrála na klávesy a krásně zpívala vánoční písně, což jen dokreslovalo pohodovou atmosféru :) 
My do onoho centra, které má hlavní pobočku v Jindřichově Hradci, u nás je zatím krátce, moc často nechodíme. Je pravda, věci mají krásné, květiny taktéž, ale rozhodně si za ně také zaplatíte, což u člověka, jako jsem já, co obdivuje každou drobnost a chce všechny kytky světa, není právě přínosné...

Každopádně, když už jsem v tom vánočním duchu, přiznám se. Už asi dva týdny sleduju na Youtube vánoční filmy. Ne ty známé, co budou v televizi opět i letos, jako každý rok, co pamatuju, ale ty, co vysílají například na Hallmarku, typické, kýčovité, romantické vánoční filmy, přesně ty mi teď sedí do nálady :)
K tomu jsme v neděli ozdobili jalovec na dvoře, sice jen tak cik-cak, jelikož delší světýlka zkrátka nemám a kupovat nebudu, ale vytvořilo to krásné "Z", takže budeme tvrdit, že je to tak schválně ;) No a stihla jsem si v Jysku koupit i LEDkové drátky na baterky, tak jsem jimi omotala hvězdu, kterou jsme si vytvarovali ze silnějšího drátu, k tomu jsme jen tak velmi ležérně přimotala i stuhu, kterou míváme v různých podobách na stromečku a voila, nevypadá to marně :) A když jsem u toho Jysku, to bylo taky veselé. Koupené světýlka jsme ven chtěli dát už v sobotu (sousedům už svítí balkon, tak proč ne nám strom), byli jsme oblečení, pes čekal na chodbě, pak si Tom vzpomněl, že bychom je mohli tedy vyzkoušet, než je tam dáme. No jasně, že nesvítily. Tak jsem jela do Jysku, vyměnila jsem je, podepsala účet, sedla s mamkou do auta a nějak mi podvědomí říkalo zkus je, tak jsem do nich nacpala baterky a nic. Teď jsem nevěděla, jestli se smát nebo jim vynadat, letím ted zpět do obchodu a už na mě mával prodavač a podával mi druhou krabičku, že mi samozřejmě dal ty původní, nefunkční. Uf, dojet domů a zjistit to tam, asi by mě kleplo. Hlavně samozřejmě proto, že jsem je hrozně nutně potřebovala mít na stromě hned :D

Zahrádka je zazimovaná, česnek vysazený, záhonky zakryté, jen schovat nábytek pod střechu, posbírat ozimý salát ze skleníku a hurá, Vánoce, pojďte k nám!







2 komentáře:

  1. Zuzi, já teď do podobných obchodů nemůžu a nemůžu. Manžel už by se se mnou asi rozvedl 😁 Ty vánoční dekorace jsou úžasné, člověk neví, co vybrat. Neříkám, že se mi líbí všechno, ale s prázdnou málokdy odcházim. Alespoň svíčku.... To přeci i chlap musí pochopit, no ne?! 😂
    Zuzi, měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, taky mám někdy ten pocit, že už to ostatním leze na nervy :D A nejvíc ho uráží, když si právě tu svíčku koupím, jelikož přece vyrábí doma vlastní :D

      Vymazat

Máte názor? Sem s ním :)