TÉMĚŘ PODZIMNÍ VÍKEND

Víkend byl skutečně odpočinkový. V sobotu ráno jsme vyrazili na chalupu, především tedy do lesa v domnění, že by mohly růst hřiby. Prdlajs, ani holubinky jsme nenašli. Zato jsme se provětrali, já jsem se zase pokochala lesem z dětství a vypili jsme výborný mátový čaj. Na oběd jsme byli doma a od té doby...no, neudělala jsem skoro nic.
V sobotu jsem zasadila chryzantému, to byl úspěch 😃. No a v neděli káva na návštěvě, k ní samozřejmě zákusek (no, očistu těla začnu až jindy, až po odvolené 😉) a odpoledne jsem stihla něco málo pouklízet, takové ty drobnosti, na které člověk jindy nemyslí, jako například odstavit gauč a vysát a vytřít za ním a pod ním (hurá!), utřít lišty u obložení na schodišti, umýt tu starou zaprášenou umělou kytku, co je na té chodbě od doby, co jsme se nastěhovali a ještě mnohem dýl, vydrhnout hafanovi stojánky na misky a tácek pod nimi...a podobně 😊 To vše jsem stíhala během asi hodiny a přiznám se bez mučení, celý zbytek odpoledne jsem byla zabořená v gauči u televize a vůbec toho nelituju! 😉
To počasí celý víkend tak krásně ladilo s mým těšením se na podzim, že jsem si užívala každý déšť, který to s sebou neslo. Podzim mám moc ráda, všechny ty padající listy, svetry, šály, horké polévky a především horkou čokoládu! Včera jsme neodolali a hned jsem večer vařila každému pořádný hrnek i se šlehačkou 😊 (opět, očistu těla si nechám až po dovolené...).
A když mluvím o očistě těla, nebo detoxu nebo jak to nazvat, poslední dobou si připadám neustále bez energie, v práci sedím na zadku, občas si doma zacvičím, když najdu energii a tak nějak si uvědomuju, že to bude i tou stravou. Ne, že bych toužila po dietě nebo nějakém omezování se, ale už zkrátka cítím, že to chce změnu. Ale o tom třeba příště 😊





1 komentář:

Máte názor? Sem s ním :)