LÉTO

 Toto léto, ač bylo tropické, bylo řádně využito! Fotky zde mám jak z počátků léta, tak z prázdnin, převážně však z červencových dní. Začátkem července jsem měla týden dovolené a musím říct, že to byl skvělý týden, strávený na zahradě, v bazéně (no, dobře, celá jsem se namočila asi jen dvakrát😅) a s rodinou. Během onoho týdne mi celá zahrada připadala tak nějak nejkrásnější. Ano, není podle mých představ a dlouho jistě nebude, ale pracujeme s tím, co máme a myslím, že se nám celkem daří. Bylinky rostly jako z vody, ve skleníku se vše červenalo, zelenina rostla a jahodovou bublaninu jsem pekla mnohokrát😊...


 Když byly vyplety záhonky, ostříhány odkvetlé květiny a tráva posečená, byla to radost pohledět 😊. Během čtyř dnů, kdy nás navštívila rodina z Brna, jsme každé ráno s tetou seděly a pily cappuccino ,,v kavárně" (na fotce výše). Je odtud krásný rozhled na zahradu i dům a pergolu, ráno tam je ještě stínek, rosa na trávníku příjemně osvěží a sluníčko se dere na zahrádky...a tak se nám po tomto ranním rituálu po skončení dovolené opravdu stýskalo!😊


Tyto pivoňky kvetou vždy jako poslední ze všech, které doma máme, a hlavně nejdéle vydrží a nejkrásněji voní. No parádní kombinace! Fotila jsem je asi ještě koncem jara, ale kvetly opravdu dlouho 😉

 A aby nám to nebylo líto, byli jsme i v Brně...na zmrzku 😄


 I přes tropický srpen bylo léto vážně přínosné, odpočinkové a veselé 😊 Bohužel sucha a horka za poslední měsíc zahrádku celkem poznamenaly, ale právě proto se k ní vracím na těchto fotkách, které hezky vystihují, co mám u nás ráda 😊 A co vaše léto?


1 komentář:

  1. Vyzerá to na fantastické leto a záhrada je okúzľujúca ♥ A.

    OdpovědětVymazat

Máte názor? Sem s ním :)