DNES RÁNO

 Krásný pátek! Hned se jinak vstává do práce, když víte, že je to ten týden naposled. Ovšem, předpokládáme-li, že nepracujeme o víkendu. Já k té kategorii patřím (třikrát sláva) a neskutečně si toho vážím a všechny, co to štěstí nemají, mám v úctě 😊. Ale řekněte, jak mám odcházet do práce, když na mě koukají ta rozkošná očička až z koberce v obýváku, zatímco já už pomalu otevírám dveře na chodbě...No díky za chytré telefony, co vyfotí všechno, na co máte náladu a můžu pobavit sebe i všechny okolo 😄

Počínaje dneškem až do konce srpna jsem v práci sama, odkázaná na společnost klientů, kteří zavítají (nejen) na solárko. Tak doufejme, že jich bude dost, ať dny ubíhají 😊 A příště už snad přijdu s něčím jiným, než naším hafanem 😏😁


 Ano ano, další ze série ,,ranních selfie"😉

1 komentář:

Máte názor? Sem s ním :)