KDYŽ VÁS PRÁCE NEBAVÍ, část první

Here’s an amazing tip! On Coursera.com you can take hundreds of free online courses on any topic from legit schools all around the world. It is all free as long as you have access to a computer, and t:
Ne, tohle opravdu není moje pracovní místo. Pinterest.

Krásné pondělí všem!
Jak se daří? Sedím v práci, svou mám hotovou a to především proto, že jsem stále v zaučování a co neumím, nedělám :-D. Jediná výhoda. Ale postupně zjišťuji, co mě čeká a už teď mě to nebaví, co teprve potom, až na mě spadne všechna ta práce, co tady je. Sezení za počítačem, papírování, kódy, balíky, zahraniční dodavatelé...nic pro mě. Zkrátka pátrám a pátrám dál, hlavně blíž...Přece jen je tohle práce, jak říká taťka, čistá, ale je z ruky a končím o půl páté...Takže ze dne mám sotva 4 hodiny a to se prostě, věřte mi, nedá stihnout nic. Buď umyju nádobí a nebo vysaju...a nebo udělám něco, co mě baví, ale nestihnu uklidit. Zkrátka a dobře, tohle dlouho nepůjde. Já jsem ,,domácí" typ. co klidně bude vstávat v pět ráno, ale bude doma ve tři, než abych se ,,vyspala" a byla doma po páté...Tak, teď jsem si postěžovala i veřejně :-D. Neodsuzovat, prosím :-)
Bolí mě za krkem :-D. Konečně mám svůj počítač, naštěstí je v rohu a tak nikdo nevidí, co právě dělám a můžu vám vesele sdělit své pocity :-D. A taky je už pomalu konec směny, tak tu skoro nikdo není...kupodivu. Ale co jsem chtěla, bolí mě za krkem...neumím sedět u počítače, pokud ho nemám na klíně :-D Už dlouhou dobu...Dřív jsem využívala toho, že teta je masérka a když měla volno, vzala mě. Teď? Teď nestihnu vůbec nic.
Momentálně si pohrávám s myšlenkou, jak se stát masérkou či kosmetičkou, co je výhodnější a co bych chtěla. Protože vím, že to bych chtěla. Nebo dělat v zahradnictví. Klidně.

A určitě budu nadále pokračovat v hledání a občas se s vámi podělím o mé postupy ve výběru té správné práce. A o mé myšlenky. Tohle je jen začátek - postěžovat si, jak to nefunguje. Začátek série článků... :-) Dlouhé články, a navíc o práci, ty nikoho dlouho nebaví, proto jej raději utnu tady a budu vymýšlet jiné, příjemnější téma.
Do té doby se se mnou můžete třeba podělit o své pracovní zkušenosti a jestli jste našli, co vás naplňuje :-)


4 komentáře:

  1. Hlavni je si priznat, ze tohle neni dobre a vedet, co chci. Drzim pesti za lepsi praci. Ale domnivam se, ze maseri se nadrou;-) a krk by i u kosmetiky mohl bolet, na to pozor. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, rizika jsou mi známa...a počítám s nimi, pokud se opravdu rozhodnu :-) Děkuji :-)

      Vymazat
  2. Z práce jsem odešla. Prostě tak. Do nejistého světa OSVČ. Přesně po pocitu: jaký tohle má smysl? Každý den to stejné, ve stejnou dobu na oběd - hlídat si čas!, opět do kanceláře, pohled na ostatní, stále stejná otázka: jaký to má smysl? Když si člověk spočítá, kolik vlastně času věnuje práci, je to většina jeho života, měl by dělat to, co ho bude skutečně bavit.
    Tak pracuji z domova, někdy v noční košili :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je zkrátka to, čeho bych jednou chtěla dosáhnout...Třeba se podaří, ještě mám čas, ale nerada se trápím, moje psychika na to není stavěná, muset dělat to, co mě nebaví a omezuje...Děkuji :-) A přeji, ať se stále daří!

    OdpovědětVymazat

Máte názor? Sem s ním :)