BARVY PODZIMU


Po další dlouhé odmlce se opět hlásím spolu s podzimem! Podzim mám za moc krásné období, přestože z velké části počasí nestojí za moc. Ale když je krásně, to už tedy stojí za to! Listí se barví, všude jsou dýně, barevné dekorace, zahrada nám ukazuje svou poslední krásu před zimou. A navíc je podzim blízko k Vánocům a ty já prostě můžu. A ty podzimní barvy...ty jsou pro mě ty nejkrásnější. A letos jsem konečně alespoň trochu ozdobila schůdky u vchodu, takže mě podzim vítá každé ráno i každý večer :-). Na fotce bohužel není vidět oranžová dýně, která stojí na schůdku nad chryzantémou, kterou mi dobrovolně koupil ten můj muž. Je prostě moc hodný :-). Přestože poslední dny velmi vydatně pršelo a zahrada je celá nacucaná vodou, takže se nedá nic dělat (ne, že bych teď měla čas...), dnes se trochu vyjasnilo a cestou z práce se mi hned vykouzlil úsměv. A nebo to bylo tím, že jsem končila mnohem dřív, než obvykle :-D

A jak vy trávíte podzimní dny? :-)












2 komentáře:

  1. Podzim a jeho barvy taky miluju. Je ten hafan na fotce pravy nebo ne? Ja vim, ze je, jen na chvili me napadlo, ze ne:-). Moc roztomily.Hezky vecer.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pobavila jste mě :-D Děkuji za komentář! :-)

      Vymazat

Máte názor? Sem s ním :)