KDYŽ VÁS PRÁCE NEBAVÍ, část druhá & MINULÝ VÍKEND

Zdravím!

...a poslušně hlásím, že se věci rozhýbaly a já teď stojím na pohraničí toho, zda skončit a nastoupit jinam, nebo zůstat. Ale myslím, že už jsem v duchu rozhodlá. Půjdu sice do neznáma, ale bude to blíže domovu, bude to i na víkend, přestože ne vždy, a především, nebude to na celý den. A ušetřím za cestu. Držte pěsti, ať to mé rozhodnutí není špatné a ať vydržím, abych pak nemusela brečet nad životopisem, ve kterém je spousta pozic, ale žádná dlouhodobě.
Dalo to spoustu práce a nervů. Každý den jsem seděla u internetu a hledala volná místa. Neustále jsem si stěžovala, byla jsem nešťastná, bolela mě hlava (to připisuji celodennímu sezení u počítače). Prádlo nevyprané, doma neuklizeno, prostě nebyl čas. Pevně věřím, že se mé hledání vyplatilo alespoň v tomto ohledu. Nespokojená můžu přece být i blíž domovu a pošetřit benzín :-D. Tomu říkám motto :-D.
Teď jen vše dobře promyslet a potvrdit s potenciálním zaměstnavatelem. A pak sebrat odvahu a skončit zde, kde teď sedím a píšu. Možná si říkáte, že mám přece skvělou práci, když mám čas psát článek. Dnešek je výjimečně klidný, včera jsem nestihla ani oběd. A to je při směně od osmi do půl páté (plus celkem hodina cesty) celkem znát. Není to nic, co by se nedalo skousnout, spousta práce se tomu říká. To mi nevadí, aspoň to utíká. Jen jsem chtěla podotknout, že ne vždy mám čas jako dnes ;-). Toť mé novinky ohledně práce. Stačilo, prozatím...
Shirt: J.Crew Skirt: J.Crew (25% off) Shoes: M.Gemi c/o Bag: Mansur…:
Smůla, nemám u sebe žádné fotky. Ale není tahle povedená? Pinterest.

Jak se daří vám? Užíváte si deštivý podzim? O víkendu jsem se konečně na chvíli dostala na zahradu, tak jsem jí kus zryla jako přípravu na zimu. Kousek ještě chybí, ten důležitý, česnekový záhon. Taky jsem vytáhla maminku a (budoucí) tchýni do kina. Řeknu vám, bylo to skvělé. Dlouho jsem se neměla tak dobře. Bezva ženská na krku je hezká a vtipná komedie, zasmály jsme se dostatečně, snědla jsem celý popcorn bez pomoci a následně jsme si sedly do pizzerie pod kinem. Vypily jsme víno, daly jsme si pizza tyčinky, zmrzlinu/zákusek, vykládaly jsme asi do jedenácti. A tchýně mě přemluvila, abych u nich přespala. Ten večer byl i můj muž ,,na tahu" se svým tatínkem a měl u nich taktéž domluvený nocleh. Hezky se to sešlo. Dali jsme si všichni před spaním trošku do nosu, vykládali jsme, zkrátka veselý rodinný večer. V neděli jsem už doma připravila oběd a polovinu odpoledne jsme strávili pečením mrkvánků. Povedly se! A druhá polovina byla ve znamení dohánění seriálů za celý týden. Hodnotím proto víkend jako nesmírně podařený :-). A teď opět prší a já doufám, že o víkendu se to zlepší, ať ho netrávíme zavření doma.

Dovezli oběd, tak já utíkám. Přeji všem pěkný den!

7 komentářů:

  1. Tak Zuzko, hlavne drzim pesticky s praci a vikend zni fakt bajecne, naprosto plny ruznych uzitecnych nebo prijemnych cinnosti.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) A jsem ráda, že jsem víkend dokázala tak správně popsat :-)

      Vymazat
  2. Milá Zuzko, držím pěsti, ať jsi v novém zaměstnání šťastnější!
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát, moc si toho cením :-)

      Vymazat

  3. Držím palce s novou prací..zrovna jsem objevila tvůj blog a moc se mi líbí a ráda sem budu chodit dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jste mě potěšila hned dvakrát! Děkuji :-)

      Vymazat
  4. Držím pěsti a těším se na další zprávy :)

    OdpovědětVymazat

Máte názor? Sem s ním :)