LÍBILO SE

Dnes se podělím o pár odkazů, které mě něčím zaujaly, líbily se, zkrátka jsem se nudila a brouzdala :-D Co taky jiného, když za okny je každý den stejně hnusně pochmurno? Skoro každý je nemocný, ti šťastlivci jsou jen bez energie a bez nálady...Jako já :-D .

Téma, které mě povzbuzuje a trápí zároveň. Hned bych šla a něco dělala, jenže být celá od bláta, to se mi nechce. Navíc ani sluníčko by mě nepovzbuzovalo, tak jakápak motivace? Dočtete se co s užitkovou zahradou, jak ji připravit na jaro a další období, co s květinami a tak dále. Líbí se mi, když to mám tak pěkně po ruce a nemusím si připadat jako úplná trouba, že nevím, co je všechno zapotřebí :-D.
Miluju pečené čaje. Mám je i jako snídani, svačinu, zkrátka po celý den! Nedávno jsem vyzkoušela poprvé svůj vlastní, ze všeho co bylo doma, jen hrušku jsem vynechala, hrušky já ee :-D. Dokonce jsem nebyla líná a došla jsem si do sklepa ve včelíně na naše jablka :-). Přihodila jsem spoustu pomerančů, skořici, hřebíček, třtinový cukr a peklo se. Jenže naše milá trouba pekla opět trochu víc a šťáva z ovoce se téměř vypekla. Ani přidání rumu nepomohlo...a to jsem nešetřila. Tak teď přidávám alespoň lžičku medu do každého hrnku, aby to bylo trochu sladší. Ale jinak vám povím, že paráda! Tři sklenky na rozdání, jedna a půl jen a jen pro mě :-). A čaje v odkazu bych jednou ráda vyzkoušela, zaujal mě samozřejmě zimní, protože koření...a podzimní, přestože trnky :-D A vůbec, ten letní zní taky parádně!
Barevné paletky vytvořené na základě fotek detailů přírody? Sem s nimi! I když nevím, k čemu by mi teď byly, ukládám pro pozdější časy...Třeba jednou budu muset ladit dekorace...nebo stěny...nebo oblečení...nebo malovat obrázky (to bych mohla, jen ještě tu inspiraci :-D).
Narazila jsem na rádoby seznam nejhezčích budov ve Spojených státech, Z každého státu jedna. Musím říct, že některé jsou opravdu moc pěkné, nevadilo by mi se do nich podívat :-). To je celkem nepravděpodobné, ale kdo ví :-). Třeba taková Kalifornie, Florida, Indiana nebo Rhode Island...proč ne :-).
Která se líbí vám?
Poslední odkaz je na video mých oblíbených SacconeJolys. Pokud je nemáte rádi a nebo obecně nefandíte youtuberům, dívat se nemusíte :-). Ale tento díl konkrétně jsem si pustila záměrně. Je rok starý, ale to jaro z něj přímo srší! Líbí se mi, že celý den, kdy natáčeli (15.4.2015) jim svítilo slunce a trávili jen venku a tak mi běžný den cizích lidí dodává trošku energie a úsměvu :-). A to, že je tohle počasí už jen chvíli od nás, je ještě lepší! Navíc když Anna vysvětluje důvod jejího parkování, mohu jen soucítit. Ale z pokuty bych se teda neradovala :-D.

Co vás zaujalo? Podělte se! :-)

Zuzka

2 komentáře:

Máte názor? Sem s ním :)