LILIE

Zvedněte ruce, kdo má rád lilie? A zvedněte ruce, kdo si zamiloval ty bílé? :-) Já! 
To jsme tak minulou neděli nakupovali v Kauflandu a od pokladny jsem pozorovala pána, jak naproti kupoval kytici rozkvetlých lilií. Byly krásné, ale tehdy jsem je nechtěla, proč taky, nebyl důvod. A druhý den, když jsem v blbé náladě strávila večer ve škole, jsem přijela domů a doma překvapení - kytice lilií, všechny zavřené, s příslibem dlouhého života (tvrdila slečna v květinářství, kterou náhodou můj muž zná a tak jí mohl - snad - věřit). Dnes je středa o týden později. Lilie stále mám, ještě 4 květy nejsou v plném rozkvětu.
Všechny ostatní voní na celý byt a vypadají pohádkově.
Myslím, že jsem narazila na ty správné květiny. A na toho správného chlapa.
Jen na ten pyl se opravdu musí dávat pozor, už jsem musela prát i tričko. Při výměně vody a zastřihování konců se mi dostal až na rameno. To jsem asi nepochopila jak, ale já jsem prostě hrozně šikovná no.
Pokračujte v prohlížení, rozkvetlé jsou až na konci článku :-). Dokonce jsem narychlo i srovnala polštáře na gauči :-D. Jinak jsou přizpůsobeny pohodlnému vyvalování se u televize...
Kytice je tak veliká, že jsem ji fotila na zemi. Jednou v ložnici, podruhé v obýváku...kde zrovna bylo větší světlo (jak neustále říkám, s jeho nedostatkem tady bojujeme).

A co vaše oblíbené květiny?

Zuzka




9 komentářů:

  1. Lilie jsou nadherne, impozantni, a ty bile proste super. A ke vsimavemu partnerovi tleskam, ja snad nikdy nemela chlapa, co by mi nosil kytky jen tak:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak uvidíme, jak dlouho mu to vydrží :-D ale do té doby si to budu užívat :-)

      Vymazat
  2. Lilie jsou nádherné a držím palce ať dávání kytic "jen tak" zůstane napořád :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiši, ty jsou nádherný! To je moc hezký gesto od tvýho přítele! :) Bílé lilie mám ještě radši než ty růžové a pyl je pěkně zrádnej, už kolikrát mi skončil na oblečení! :)

    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Souhlasím :-)

      Vymazat
    2. Tak už jsem Zuzko viděla tvojí číču a je úžasná! Copak to je za rasu? :)

      Vymazat
  4. Zuzanko, děkuji ti za milou návštěvu mého blogu i krásný vzkaz, který mi tam po tobě zůstal .... dostala jsi nádhernou kytičku a jen tak, to se cení!!! .... Já od manžela dostávala první rok našeho vztahu za každý měsíc jednu růžičku, na první výročí mi jich přinesl dvanáct .... před týdnem jsme oslavili dvacet let spolu, kytičky už mi sice každý měsíc nenosí, ale každé výročí mě pozve na romantickou večeři a když chci, tak mě zaveze do Polska, do mého oblíbeného zahradnictví a tam si můžu koupit kytek kolik uvezu :o) .... těším se zase někdy příště .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo :-) To je hezké, že máte nějaké zvyky, navíc tak krásné :-) A je skvělé, že ty zvyky vydržely tak dlouho, blahopřeji a jen tak dál :-)

      Vymazat

Máte názor? Sem s ním :)