KVETOUCÍ

 Konečně! Má ikeácká orchidej podruhé vykvetla :-) Teď ještě aby rozkvetla i ta druhá...

Omlouvám se, že jsem poslední dny nic nepřidávala, ale od začátku víkendu se se mnou táhle jakási únava a nechuť cokoli dělat, dokonce jet do školy. Už je to lepší, ale ještě pořád nemám žádný správný elán. Takže i když se chci hodně snažit, nevysedávat u notebooku a dělat vše, o čem neustále mluvím, nemám na to sílu ani náladu. Připisuji to počasí...A neustálé depce ze školy :-D.
Čím jsem starší, tím víc obdivuji svého strejdy. Vyrůstal na vesnici, v domku se zahradou a teď dělá projektanta v Brně. Bydlí s rodinou v bytě nad křižovatkou a zahradu mu připomíná jen obrovské množství pokojových rostlin. Přesto stále sní o tom, že by jednou mohl mít domek u lesa. Je to člověk, který nevysedává u počítače, nepotřebuje chytrý telefon, hodně čte a je jeden z nejhodnějších na světě. Používá klasické filmové hlášky a různé fórky, nebojí se práce. Naopak, kdykoli je potřeba něco udělat, nečeká, neokecává to a prostě jde a dělá. Taková bych chtěla být. Nebýt líná, prostě zvednout zadek a udělat všechno, o čem jen mluvím, a přestože se na dnech najde spousta negativních věcí, zkrátka se na ně nesoustředit a jít raději zalít kytky. Věřím (a těším se), že jednou nastane den, kdy zruším Facebook (což teď nemůžu i kdybych chtěla, kvůli škole), Instagram a skončí všechny seriály, co mám rozdívané. A nadále bude čas i nálada být celé odpoledne na zahradě, něco upéct nebo uvařit, zajet na návštěvu...Všechno můžu i teď, ale vždy mám po ruce telefon s připojením k internetu, kontroluju, jestli nemám zprávu na chatu a kdo přidal co nového za fotky...A pak doma ejhle, vyšel nový díl toho a onoho, třikrát za den obnovuju Facebook, abych se podívala co kdo...Budu mít zkrátka e-mail, jeden či dva seriály a telefon kvůli kontaktům a fotografiím :-)
Ale protože takové období ještě nenastalo, dále v článku je ještě pár fotek ;-)


Včera bylo Tomáše a tak jsem koupila Fíkus :-) 
 A kočičky dělají parádu už asi dva týdny :-)
 Taky jsem převlékla polštářky na gauči do trochu jarnějších povlaků. Vše šila "tchýně" :-) Je moc šikovná a doma máme pořádnou zásobu :-D

Zuzka

4 komentáře:

  1. Já to mám taky tak, zvlášť teď v tomhle počasí. Až vyleze sluníčku, bude zase lépe.

    OdpovědětVymazat
  2. Vse ma svuj cas a asi nema cenu se do vseho mermomoci nutit;-). Kocicky mne uz opadaly:-(, jsou krasne. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Myslíš, že za tvůj ne-elán může počasí a taková ta typická jarní únava, ale neboj, to přejde. :) Jinak jsi hezky shrnula sociální sítě (Fb, Ig aj.), to kolik to člověku zabere času a přitom nám to nic téměř nepřinese. Taky doufám, že si je jednou zruším... * Lucka

    www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem s tímto názorem sama :-)

      Vymazat

Máte názor? Sem s ním :)