VÍKEND V BRNĚ


 Zdravím všechny potulné i záměrné návštěvníky :-)

Pátek byl hektický, spárovali jsme koupelnu (dobře, já jsem se u toho spíš motala) a hnal nás fakt, že odpoledne jsme jeli do Brna. Stihli jsme to, dokonce i vlak, přestože jsem tomu skoro nevěřila :-D Strejda slaví svátek, tak jsme ještě rychle navštívili Tesco u nádraží a nakoupili nějaké blbiny :-) Jeli jsme do Brna především proto, že Tom dostal na Vánoce od sestřenky dva vouchery do JumpParku. Takže sobota byla jasná, dopoledne jsme si šli na hodinu zablbnout a vrátit se do dětských let, spolu s bratranci :-) Nečekala jsem, že si opravdu zasportujeme, po půlhodině z nás ale teklo jako z prasat blázen. Včera jsem celkem cítila některé svaly, především ale záda. No každopádně, tím, že jsme museli v neděli vynechat volejbal, bylo to moc fajn :-)
A usmyslela jsem si, že chci mít pořádek ve špajzu, takže Ikei jsme se nevyhli, což mně tedy určitě nevadilo :-D Nakoupili jsme dózy a pár dalších věcí, nic velkého. A ještě teď mi tady všechno leží v tašce, nemám momentálně chuť to dávat dokupy. Přitom včera jsem se nemohla dočkat :-D
Ani trošku se mi z Brna nechtělo, mám to tam moc ráda, mám ráda celou rodinu, jsou skvělí, vždy si tam krásně odpočinu a odreaguju se. Ke vší smůle ale začal Toma bolet zub, bojuje s ním už od Silvestra :-( Mimo to byl víkend moc fajn, odvezla jsem si od strejdy květinu, co bude chtít za chvíli zasadit, už měla kořeny. Vždycky jsem ji chtěla a mají jí doma plno, jelikož strejda je prostě zahradník (v bytě) a je mu líto odřezané části vyhodit...
Doma nás večer čekal úklid koupelny po páteční akci a potom jsem byla tak unavená, že jsem spala jako mimino. A dnes mám po té brněnské náladě, odpoledne jedu do školy a vrátím se až večer, takže celý den nemám na nic náladu a jen myslím na povinnosti, co mě čekají. No, už aby bylo tak o čtyři měsíce více :-D

Hezké pondělí všem!



 Květinová výzdoba ve Vaňkovce


 Snídaně...Čerstvé sladké pečivo...Hromada donutů...Zkrátka ráj.
Ledový čaj s příchutí borovice z Ikei. Chutnal zkrátka jako zelený ledový čaj...možná s mírnou pachutí, ale borovici bych nepoznala. Každopádně pěkná lahev :-D

2 komentáře:

  1. V Brne jsem byla si 2x v zivote, snad budu mit brzy prilezitost objevit jeho krasy:-). Hodne zdaru. M.

    OdpovědětVymazat

Máte názor? Sem s ním :)