SNĚŽENKY V MEDU & PRVNÍ ÚSPĚCH


Je to paráda, mít zahradu, kde prostě rostou sněženky! Před vchodem, vzadu na zahradě kolem jabloně, pod zlatým deštěm (i když tam jsem je asi lehce pošlapala při mém omlazovacím útoku). Tyhle jsem sbírala napůl - tři rozkvetlejší, tři téměř zavřené. No...na fotce už jsou otevřené a teď, když píšu a dívám se, řekněme že vypadají, jako by tu byly už druhý den :-D A postrádáme v domácnosti mini vázičky, tak jsem na to šla pěkně postaru a posloužila štamprle :-) Zkrátka tyhle sněženky jsou opravdu malinké, jsou takové všechny, co máme venku, nevím, čím to je, připadá mi, že bývaly větší...A nebo jsem já bývala menší. Těžko říct.



Nevím, co mě unavuje víc - ponuré počasí, tma v bytě, myšlenky na bakalářku, s čímž se váže nicnedělání a výčitky, nebo je to jen tím, že jsem dnes nelenošila a trochu si zacvičila, dala jsem si skvělou sprchu a teď jsem zapadlá v polštářích na gauči? Chtělo by to sluníčko, práci na zahradě, ob den napsat stránku nebo dvě a myslím, že bych žila spokojeněji. Jenže ne, já jsem zdechlina zdechlá líná. A tím bych to uzavřela :-D

Nakonec bych vám všem moc ráda poděkovala, při dnešním rozkliknutí Bloggeru jsem zjistila, že Medový Vrch byl navštíven již 1000x! Malý úspěch pro jiné, veliký úspěch pro mě :-)

Jak se máte vy?
Přeji hezký večer!

Zuzka

11 komentářů:

  1. Krásné sněženky i tisícovka! Taky mi moc chybí sluníčko, s ním je nálada hned lepší i chuť něco dělat, takhle se musím taky nutit a moc mi to nejde.
    Tak krásné dny a ať nám co nejdřív svítí! Klárka.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k tomu cislu, at tisicovky pribyvaji a a snezenky jsou nadherne, alepson ty male, ja nemam tady zadne. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se přidávám ke gratulaci k první tisícovce. Jsou to malé radosti v životě, ale moc důležité. I ty sněženky :-) Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji a přeji ať se stále daří! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je super že návštěvníků přibývá, mě naopak poslední dobou přijde že blogerky které já jsem sledovala tak přestávají být aktivní. Jinak sněženky nám na zahradě bohužel nerostou, kdežto krokusů a tulipánů máme vždycky dost :-) Sněženky v té skleničce vypadají pěkně.

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzanko, gratuluji k první tisícovce, jen tak dál !!!! Musím se smát, protože dělám to samé ... když potřebuji nechat zakořenit nějakou kytičku cpu je manželovi do štamprlat, nebudu ti lhát, nadšený není :o) .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat

Máte názor? Sem s ním :)