VEČERNÍ CESTOVÁNÍ

 Tak už to začalo. Nový semestr, další cesty vlakem. Dojíždím do školy, naštěstí tím, že tento semestr je poslední, počet hodin se značně zmenšil a tak jezdím dvakrát týdně. V pondělí vždy až na podvečer a večer po půl deváté jsem doma...Člověk by řekl, jaká to není pohoda, ale vymýšlet vždycky záložní plány, jak se co nejdřív dostat domů, není zrovna zábava. Protože jak známe vlakovou dopravu, jde čím dál více do kytek. A bohužel patřím k těm, kteří využívají na hodinovou cestu vlaky, které jedou na Prahu a nebo z Prahy, ty mají zpoždění celkem slušného kalibru :-/. 
A tak jsem včera zahájila cestování využitím osobáků na celou cestu ze školy..Paráda. Zapomněla jsem, jaká to může být nuda, když se mi ani nechce spát a telefon přežíval na sedmi procentech baterie :-D A co chcete dělat, když z okna vidíte úplné prd, maximálně to, jak jsou špinavé...Naštěstí máme před městem Dezu, která ve tmě svítí jako o Vánocích, takže mám celkem slušnou šanci, že nepřejedu stanici ;-)
No ale i tak jsem včera měla trošku jinou trasu a využila jsem zbývajících sil mobilu a pořídila dvě fotky na nádraží v Přerově :-)



A tahle kráska mě vítala na dvoře po dnešním příjezdu :-) Až na ten výraz, co vždycky nahodí na fotku, je moc rozkošná :-)

Co podnikáte v tyto dny vy?

Zuzka

5 komentářů:

  1. Tak na tyhle studentske casy vzpominam moc rada. Vlakem jsem uz nejela ani nepamatuju. Tak hodne zdaru ve studiu. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle ti trošku závidím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nejsem schopna dojíždění :D už jsem rozmazlená z intru i následně na vysoké škole na byt, takže si neumím představit každodenní dojíždění :D ale určitě to má své kouzlo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ony jsou to pro mě dvě hodiny denně celkem, většinou 3 dny v týdnu, takže to vychází i mnohem levněji :-) A moc kouzla to upřímně nemá...jak už jezdím tutéž trasu přes 2 roky, je to spíš nuda :-D

      Vymazat

Máte názor? Sem s ním :)