POLSKO K VÁNOCŮM

 Víkend ve wellness hotelu v Polsku? Splněný sen! Letos jsme si k Ježíšku nadělili odpočinek :-) Náš hotel ("pensjonat") se jmenuje Orlik a nachází se z polské strany Vysokých Tater (které jsem poctivě fotila cestou tam i zpět), poblíž je například známé město Zakopane, kam jsme se taky vypravili na výlet v sobotu. Ale pěkně po pořádku...

V pátek jsme strávili asi šest hodin v autě a byli jsme tam (cesta by trvala asi čtyři, ale pořád se vyskytovalo něco, co způsobovalo zpoždění). O půl čtvrté nás ubytovali a já byla jako v nebi. Nádherné prostředí, okolí, vánoční atmosféra, prostě vše, co si vybavíte, když se řekne wellness o Vánocích. Na masáže nás objednali hned v pátek večer, sobota byla víceméně plná, ale nic, co by nám vadilo. Vzájemně jsme se počkali v hotelové restauraci, kde jsme si na celý večer zabrali krásný kout s křesly, vánočním stromkem, polštářky, světýlky, svíčkou...Mohla bych se rozplývat zas a znova. Masáž celého těla lávovými kameny byla úžasná a oba jsme po masážích seděli a byli opravdu spokojení :-) Musím také hned ze startu pochválit obsluhu restaurace, slečny byly velmi ochotné a milé, i když občas domluva pokulhávala a angličtina také nebyla jejich silnou stránkou :-D
Sobota celá prosněžila. Přesto jsme jeli autem na výlet do Zakopaneho. Bylo tam moc hezky, ale vše dokouzlil právě ten sníh, jinak si myslím, že by Zakopane zase tak úžasné nebylo :-D. A na zahřátí jsme si zpět na hotelu dali horký svařák a vířivku. Opravdu jsem chtěla jít i do sauny, ale tak ospalá, jako po vydatné hotelové večerři, jsem dlouho nebyla. Vytuhla jsem o půl sedmé a tím to pro mě skončilo. Má druhá polovička byla odolnější, ten jak se v devět vzbudil, do sauny šel a byl tak zlatý, že mi vyfotil to úžasné umyvadlo na toaletě :-D viz níže.
No a v neděli už jen snídaně, která byla mimochodem ukázková a cesta domů se zastávkou v Krakově. Vše bylo moc pěkné, ale nemůžu si pomoct, trhy v Brně mám stále ještě nejraději :-)
Na Valachy jsme dojeli až večer a myslím, že ačkoli byl víkend skvělý a oba jsme byli z hotelu a společných chvil nadšení, byli jsme rádi doma:-)







~Zakopane~





~Po výletě~

 ~Krakov~







2 komentáře:

  1. Hned bych jela v tuto dobu do Polska, uvazovala jsem o Poznani, ale uvidime, jela bych kamkoliv. Hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka mě dostala. Nádherná atmosféra. A u fotky ozdob jsem se fakt zasekla, hned bych si tam nějaké skleněné vybrala.
    Moc povedený výlet, hned bych jela taky. A kmen v koupelně bych taky brala :)

    OdpovědětVymazat

Máte názor? Sem s ním :)