RANNÍ MRAZÍK NA ZAHRADĚ

Tyto fotky jsou pořízené už asi 4 dny zpět, ale nějak nebyl čas je zveřejnit...Hodně dlouho trvalo, než se nahrály na internet, jelikož rychlost připojení tady u nás je žalostná. Takže když už se nahrávaly, nefungovalo nic jiného :-D. Tak jsem asi dvakrát nahrávání přerušila a tudíž jsou zde až dnes :-). (popravdě byly nahrané už včera, jen nebyl čas na nic dalšího...)
Dnes se vám ,,pochlubím" kousky naší zahrady při ranním mrazíku. V den pořízení nám nešel proud. Nejdřív jsem se hrozně bála, co budu dělat, když jsem doma :-D. Ani ranní čaj jsem si neuvařila...(máme el.sporák, což je prostě někdy na facku). Naštěstí děda má dole kombinovaný, tak jsem si u něj dala alespoň kafe a buchtu a nakonec jsem tam ztvrdla i na oběd, který nám tak ochotně dovezl můj miláček ještě teplý :-). Ale vrátím se v čase - po probuzení jsem viděla z okna tu zimu venku a když nebylo co dělat, nahodila jsem tepláky, kabát, gumáky (které nejsou moje, jsou velké a tudíž v nich chodím jako posr...) a teplou čepici. Zapomněla jsem na rukavice, ale kupodivu mě hřálo vše ostatní natolik, abych je ani nepotřebovala. Pustila jsem tygra, který byl zavřený v prádelce, aby vychytal případné myši (říkáme jí tygr, ale je to kočka, co teď vypadá spíš jako lev) a šlo se ven...


Pažitka už se probudila k životu :-)
Tygra velmi zaujali opraváři vedení, tak alespoň hezky zapózovala.


Heřmánek je plevel, to říkám furt :-D. Dostal se nám přes chodník mezi tulipány...Jen doufám, že nechytne mšice...Nevím, jestli mšice lezou i na tulipány, ale nerada bych se toho dočkala. Chtěla bych ho tam totiž nechat :-).
Ptačí budku sestrojil můj drahý muž :-). Že je skvělá? Navíc je na ni pěkný výhled z okna. Jen tedy od nás pouze z ložnice, ale děda ji má hezky napřímo z jídelny :-).
Loni přesazený keřík, jehož název mi prostě vypadl a výhled přes plot na včelín...

Jak jsem už kdysi zmiňovala, sněženek máme dostatek :-).

Ty hromady haluzí v pozadí jsou tam už nějaký ten den (ehm..týden), od doby, co jsme ořezali jasmín a zlatý déšť - ale pozor, z deště jsou větve už přetřízené a ty, co tam leží, už jsou na topení :-). Jen pořád nebylo počasí na pokračování v práci...a když už bylo počasí, absolutně nebyl čas.

A s čím se potýkáte na zahradě/balkoně vy?

Zuzka

2 komentáře:

  1. Kocicka uzasna. Je fajn, jak uz vse zacina pucet a brobouzi se, co? Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to krása, už sedím doma a ruce se mi třepou, jak bych šla něco dělat na zahradu :-D

      Vymazat

Máte názor? Sem s ním :)