KDE JSEM?



Po delší odmlce se opět ozývám. Na chvilku, na skok, na kratší sdělení...
Letošní rok je pro mne zatím ve znamení zdraví a nemocí, užívám si zatím spíše toho druhého. Sotva jsem vyléčila jeden problém, objevila se chřipka. Sotva odešla, objevil se další problém. A tak se s menšími nervy zítra chystám ubytovat na pár dní v nemocnici, v hlavě mám jen myšlenky na jaro, které tak napjatě očekávám a věřím, že už budeme všichni zdraví a v klidu. Proto žádné články, žádné fotky, žádné povídání na blogu. Je to blbé přiznat, ale zabere to moc času a když na to nemám myšlenky, tak prostě nic nepřidám. Upřímně...nebylo ani co. Potřebuju se dát dohromady :)
Nechci se zavazovat k tomu, že budu mít připravené dva tři články týdně, i kdybych se měla nutit vymýšlet si téma. To nejsem já. Až bude nálada a bude nápad, moc ráda se o to podělím. Takže bych nerada zanevřela na celý blog, ale pociťuju, že se musím zkrátka vyjádřit, proč tento blog funguje spíše nárazově :D. Hned mám pak menší výčitky ;)
 Ráda si sice uchovám vzpomínky, ale asi prostě patřím k těm, kteří se nechávají strhnout jednoduchostí a rychlostí Instagramu. A tak se ne dobu neurčitou ubytuju tam, kde se moc ráda podělím o vše, co si sama pro sebe budu chtít uchovat, abych se mohla kdykoli vrátit do kouzla okamžiku :) Tedy za předpokladu, že Instagram nezkrachuje a nebo nebude zpoplatněn. To by mi opravdu zbyly jen ty složky plné fotek v telefonu, počítači, v hlavě :) A neříkám, že by to snad bylo špatně. Zkrátka se letos opravdu těším, že si užiju všechny možné chvíle naplno, sama se sebou či svými blízkými a občas se o ně podělím :)

Tak to tedy je a bude, kdo chce, @kapzuza je má přezdívka...Teď moc akční nejsem, ale až to na jaře pokvete, to bude jiná! :) Krásné dny všem a budu se zase někdy těšit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte názor? Sem s ním :)