PO NOVÉM ROCE


Krásný nový rok všem!
To bylo tedy dlouhé volno. Na počítač jsem se ani nepodívala! Jsem na sebe právoplatně hrdá :) Doufám, že jste si užili svátky a do nového roku vkročili v plné síle a odpočatí. Můj přechod je tedy velmi unavený, s přecpaným břichem a plnějšími boky :D Opravdu to letos byly líné svátky plné jídla. Nevyrazili jsme ani na žádnou pořádnou procházku, naše cesty se rovnaly přesunu z gauče do auta - na návštěvu - do auta - na gauč. A pak do postele a pak zase nanovo. Což o to, počasí se občas umoudřilo a na vycházku by se i vyrazit dalo, ale hned na Boží hod jsem chytila močák a od té doby s tím bojuju. Ještě dnes, jak tu sedím, tak nejsem zdravá. U lékaře jsem byla až v sobotu, když jsem usoudila, že to opravdu doma nevyléčím. Jednorázová antibiotika zabraly až za dva dny, den, možná dva mi bylo dobře, tedy víceméně...no a včera nanovo. Už jsem na nic nečekala, vyrazila k doktorce a nyní do sebe cpu další antibiotika. Hurá, skvělé svátky i start nového roku. A to jsem se už tak těšila, až začnu cvičit a odlehčím si stravu a budu se mnohem více pohybovat venku. Tak si ještě chvíli počkám. Ale už dnes se cítím mnohem lépe, jen jsem hrozně unavená, především psychicky. Přeci jen mám dojem, že jsem mezi svátky byla už téměř paranoidní a vnímala každý malý problém, co se mi s tělem stal (nebo nestal?). Už se nemůžu dočkat jara, teplého počasí a zdravé mysli :)

Pochvalte se, co vám naježil Ježíšek? Mně mé dárky přišly extrémně vhod, dostala jsem papuče, levinový pás, vložky do bot a ponožky - vše z merino vlny, což je naprostá paráda. K tomu pohankový polštářek a vyhřívaný potah do auta. No vyloženě mě Ježíšek připravil na to, co mě čekalo :D Velikou radost mi udělala i knížka, kterou jsem nečekala, že opravdu dostanu a to kniha od Reese Witherspoon! Samozřejmě nezklamaly ani další drobnosti, od zbytku rodiny, letos samé užitečné a mnou oblíbené dárečky, za což jsem nesmírně vděčná. A taky za to, že jsem udělala velkou radost mému Tomovi, který dostal aromadifuzér a hromadu silic, takže nám teď permanentně voní celý byteček :)

Štědrý den jsme měli poněkud hektický, večer jsme byli skutečně unavení, ale vše bylo moc příjemné :) A pak už se to jen střídalo - jednou návštěvy u nás, podruhé my na návštěvě...A tak až do Silvestra. Byli jsme doma s přáteli, hráli hry, o půlnoci jsme vylezli ven, vypálili krabici rachejtlí, připili si šampusem, který nikdo jinak nepijeme, ale přece jen jednou za rok se to musí :D No a já jsem byla hned po půlnoci zralá tak akorát na postel :D Je to čím dál horší, nejraději chodím spát do půl desáté, jinak se nevyspím. Je sice čtvrtek, ale už se těším na víkend!

Přeji vám všem do nového roku spoustu pohody a radosti a hlavně zdraví! :)




Teď, jak se tak dívám na všechny tyhle fotky, na každé mám v ruce jinou knihu :D Reese jsem ještě nečetla, knihu výše už ano, tři povídky z mnoha...No a tu níže jsem dočetla včera :)


6 komentářů:

  1. Zuzko, taky jsme mívali takové cestovatelské Vánoce. Teď už se hodně jezdí k nám. Je škoda, že si byla nemocná, snad ti bude brzo líp! A ten tvůj muchla, ten ti dělal nepochybně dobrou společnost.
    Přeji všechno dobré v novém roce! helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se taky jednou dočkám toho, že budou jezdit k nám :) Ale postupně :D Teď nemáme stejně moc místa ;) Děkuji, už teď je to lepší, jen ten klid a nicnedělání mi vadí :D Ano, je to nejlepší společník :) Pokud mi tedy právě nechrápe do ucha :) Hezký den a celý rok! :)

      Vymazat
  2. Krásné fotky, plné pohody. A moc se mi líbí ty chlupaté papuče, takové bych taky potřebovala :D A pejsek je tak roztomilý, užívá si spánek na gauči :o)
    Přeji hezké dny, Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Papuče jsou úžasné, zahřejí i zmrzlé nožky :) Jo, náš Barry je správný pohodář :)
      Díky za návštěvu, krásný den :)

      Vymazat
  3. Zuzko, myslim, ze z fotek ta pohoda naprosto sala. O tom Vanoce jsou. Tak skvely rok 2019! M.

    OdpovědětVymazat

Máte názor? Sem s ním :)