PODZIMNÍ ÚNAVA

 Foceno u kamarádky, tento mini koutek jí tak trošičku závidím :D 

V nedávné době nebyl čas naprosto na nic :-D Jen na práci, ať už doma a nebo v zaměstnání, moc času na odpočinek nezbývalo. Posledních pár dnů chodím spát hrozně brzo a přesto bych ráno ještě dospávala, což mi není podobné. Podzim se tomu myslím říká...
Nejvíc práce zabrala koupě sušičky. Tedy přesněji její umístění. Pořídili jsme si takového brzkého Ježíška, už byla opravdu potřeba, hlavně s pejskem v domácnosti. Dva víkendy jsme se dřeli v prádelně, abychom vyklidili nepořádek a pak konečně, druhou neděli jsme večer sušičku zapnuli a rozběhli. Hurá! Minulý víkend byl tedy ve znamení prádla, nakupilo se toho vskutku hodně, jelikož pračku jsme též přemisťovali. A tak jsme rychle sfoukli nějakou tu návštěvu, zryla jsem si poslední kousek na zahrádce, dovezla si hnůj do skleníku a měla jsem dost. Zbytek víkendu jsem jen chodila s prádlem tam a zpět, užívala si nadýchaného, čistého a suchého oblečení a mezi jednotlivými várkami jsem se prostě jen flákala na gauči. A že to byl skvělý pocit, dlouho se nám takový víkend nevydařil :)
Celý týden jsem neudělala nic moc užitečného, jakmile přijdu z práce, už se stmívá a já jsem ráda, že si hodím sprchu, povečeřím, co se doma najde a lehnu na gauč...Není divu, že o půl osmé už spím :D Snad se toto období brzy přežene, už mě nebaví vstávat ráno jako stařenka, všechno bolavé a připadám si unavená i přes dlouhý spánek. Rozhodla jsem se proto zbytek podzimu ignorovat a soustředit se na Vánoce! Seznam dárků už sepisuju, ještě si dám tak dva týdny a budu sepisovat cukroví :)


2 komentáře:

  1. Někdy je taková pauza od online světa jako nové nakopnutí. Alespoň u mě to tak funguje.
    Vlastně i pauza od všeho. K tomu je podzim jako stvořený, že? :)
    Mávám.

    OdpovědětVymazat

Máte názor? Sem s ním :)