FRONTY VŠUDE, KAM SE PODÍVÁŠ

Tak už nám to prosincové datum začíná jako "dvacet-". Města plná světýlek, obchody stále praskají ve švech... Teď jsem četla krásné prohlášení: Nezapomeňte si před svátky udělat nákup na celý měsíc, protože obchody budou zavřené celé dva dny! :D Musela jsem se opravdu upřímně zasmát, moc dobře si pamatuju, jak to bylo, když jsem dělala v obchodě, tak před Štědrým dnem i v ten den sám jsme nevěděli, co dřív. Pekařka nestíhala dopékat, zboží z regálů mizelo, šunky bylo stále málo, fronty až k pečivu. Lidé protivní, nedočkaví. 
Když už v obchodě nepracuju, je to jiná, taky nemůžu spoléhat, že si nakoupím na konci směny a musím vše pečlivě promyslet, abych strávila v obchodě co nejméně času a hlavně se tam nemusela vracet třeba pro pomazánkové máslo...které jsem dnes zapomněla :D Ráno jsem šla jen na něco k večeři do Lidlu a povím vám, hrůza, čekala jsem frontu i na mandarinky! Snad budou alespoň dobré :) 

Předevčírem jsme zašli do města, letos poprvé na vánoční jarmark u nás. Dali jsme si medovinu, vynikající trdelník a ne tolik vynikající pečené kaštany. Stánky jsme měli za pět minut prohlédnuté, tak jsme dali každý tři kelímky medového potěšení a jeli domů :) Nejvíc mě ale pobavilo, kolik lidí mělo starost, co se mi stalo s autem, že mi stojí doma na dvoře a já nejsem doma. Není zvykem, že bych jela do města autobusem a očividně jsem z toho nebyla paf jen já sama...Ale byla to malá oběť za to, že jsem si s Tomem a kamarádkou postála v zimě na náměstí, sledovala vystoupení dětí, které málokdy měly talent, ale zato spoustu kuráže vystoupit :)

Úspěšně jsem včera zabalila všechny dárky, trvalo to asi jen tři hodiny :D A to přísahám, není jich mnoho...Největší výzva byla bez újmy zabalit plyšáky pro našeho chlupatého miláčka. Ten kdyby je zmerčil, tak bych nezabalila nic. Naštěstí se osvědčil pelíšek vystěhovaný na chodbu (nebojte, takovou tu teplou, jen za rohem) a i když se přišel podívat, co to tam jako dělám, podařilo se mi vše utajit :)

Zítra poslední den v práci, provozní dobu jsme zkrátili, už se nemůžu dočkat! Sice až do neděle nebudu vědět, co dřív, hlavně na nic nezapomenout, ale věřím, že to bude stát za to :) 

Čeká vás ještě spousta práce a nebo jen klid a pohoda, jako to má náš Barry na poslední fotce? :)





4 komentáře:

  1. Pěkné fotky! :) Jinak to šílenství je neskutečné, už tam do obchodáku do Vánoc nechci! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) přesně, už jen rychle na pečivo a konec :D

      Vymazat
  2. Psí miláček je nádherný...k pomuchlání. Přeji krásné dny na pohodové vlně. Štěstí přeje připraveným:-))) Eva

    OdpovědětVymazat

Máte názor? Sem s ním :)